
Документальний серіал Netflix про Matchroom Boxing розкрив резонансну деталь — восени минулого року ключовий інвестор зі Саудівської Аравії Турки Аль аш-Шейх (Riyadh Season, The Ring) запропонував Едді Хірну викупити його промоутерську компанію.
За інформацією авторів проєкту, власник Matchroom оцінив угоду у 1,5 млрд доларів.
Питання повного продажу британського боксерського гіганта актуальне й цього року. У квітні-травні сторони знову вели переговори, однак про їхній результат досі нічого офіційно не повідомлялось. Це вже не перший випадок, коли Хірну доводиться пояснювати плани щодо бізнесу.
Раніше він публічно визнавав, що готовий розглянути пропозиції про продаж Matchroom, але водночас хотів би залишитися при керівництві компанії в ролі президента.
Інтерес до угоди зумовлений масштабнішими планами Аль аш-Шейха. У 2026 році він готує запуск унікальної закритої боксерської ліги спільно з президентом UFC Дейною Уайтом та керівником WWE Ніком Ханом.
Формат проєкту повинен зламати існуючу модель професійного боксу: власний ростер бійців, чіткі рейтинги та система, де чемпіони зобов’язані боксувати з головними претендентами, а не обирати зручних суперників.