новини

Промоутер Стівенсона: Адоніс і Ковальов хочуть бою

Опубліковано: 15:00, 20/06/2016  | Рубрика: Новини | роздрукувати  
Розмір тексту:     


Івон Мішель, промоутер чемпіона світу в напівважкій вазі за версією WBC Адоніса Стівенсона (27-1, 22 КО) розповів про можливий бій з чемпіоном світу в напівважкій вазі за версіями IBF / WBA / WBO росіянином Сергієм Ковальовим (29-0-1, 26 КО).

"Я можу вам сказати, що Адоніс і Ковальов хочуть бою. Так що всім нам потрібно просто сісти за стіл переговорів, щоб організувати поєдинок. Є ще перепони на стороні телемереж, з яким співпрацюють боксери. До тих пір поки контракт з телемережею хоча б одного з них не закінчиться або поки PBC і HBO не домовляться, організувати бій буде складно. Але ми завжди сподіваємося знайти рішення, яке влаштує обидві сторони." , - сказав Івон.


теги  Івон Мішель, Адоніс Стівенсон, Сергій Ковальов

Розкажи про це друзям:

Сподобалось? Проголосуй:

 (Голосів: 0)

Система Orphus

 Додавання коментаря:
Ім'я:
Пароль: (якщо зареєстрований)
Email: (обов'язково!)

теги форматування

додати смайли
 
 


Останні новини

[TWIG]
всі новини  [/TWIG]

Реклама


Календар


Реклама

Останнє в фотогалереї

Останнє відео


Останні коментарі

    {plugin_lastcomments}

Теги:

Кадр дня

Партнери:

КОНТЕНТ ЛИШЕ ДЛЯ 21+:

  • Матеріали сайту призначені для осіб старше 21 року (21+)

    МАТЕРІАЛИ САЙТУ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ОСІБ СТАРШЕ 21 РОКУ (21+).
    УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

    При виявленні перших ознак залежності негайно зверніться до спеціаліста.
    Пам'ятайте, що участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів або альтернативою роботі.
    Інформаційний ресурс 24boxing.com.ua не проводить ігри на реальні та/або віртуальні гроші, також сайт не приймає в жодній формі оплату ставок та/інших платежів, які пов’язані/можуть бути пов’язані з азартними іграми, букмекерами або тоталізаторами.
    Будь-які матеріали на інформаційному ресурсі 24boxing.com.ua публікуються виключно з інформаційною метою.

Рейтинг