Кадр дня

Кадр Дня: Jordan Brand став спонсором Геннадія Головкіна

Опубліковано: 09:40, 15.04 | Рубрика: Кадр дня | роздрукувати
Розмір тексту:  

Чемпіон світу в середній вазі за версіями WBA (Super) b IBF - казахстанський боксер Геннадій Головкін (34-0 , 31 КО) підписав контракт з виробником спортивної атрибутики Jordan Brand, спільною торговою маркою компанії Nike і легендарного баскетболіста Майкла Джордана.

Тепер Головкін став третім боксером, офіційно представляє Jordan Brand, після Андре Ворда і Роя Джонса.

"Ми раді прийняти Геннадія в сім'ю Jordan Brand. Професійна етика Геннадія, його відданість справі і стиль роблять його ідеальним вибором.", - сказав президент Jordan Brand Ларрі Міллер.

"Якщо ви щось пропустили, то вчора я підписав контракт з цим хлопцем", - написав під фото у твіттері Геннадій.

reeur.jpg (58.91 Kb)


теги  геннадій головкін, майкл джордан






Розкажи про це друзям:

Сподобалось? Проголосуй:

 (Голосів: 2)

Система Orphus

 Додавання коментаря:
Ім'я:
Пароль: (якщо зареєстрований)
Email: (обов'язково!)

теги форматування

додати смайли
 


Новини

всі кадри
{600}


Реклама


Календар


Реклама

Останнє в фотогалереї

Останнє відео


Останні коментарі

Теги:


  •  
       

    Кадр дня

    Партнери:

    КОНТЕНТ ЛИШЕ ДЛЯ 21+:

    • Матеріали сайту призначені для осіб старше 21 року (21+)

      МАТЕРІАЛИ САЙТУ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ОСІБ СТАРШЕ 21 РОКУ (21+).
      УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

      При виявленні перших ознак залежності негайно зверніться до спеціаліста.
      Пам'ятайте, що участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів або альтернативою роботі.
      Інформаційний ресурс 24boxing.com.ua не проводить ігри на реальні та/або віртуальні гроші, також сайт не приймає в жодній формі оплату ставок та/інших платежів, які пов’язані/можуть бути пов’язані з азартними іграми, букмекерами або тоталізаторами.
      Будь-які матеріали на інформаційному ресурсі 24boxing.com.ua публікуються виключно з інформаційною метою.

    Рейтинг