Більше ніж половина населення розвинених країн вважаються геймерами, і цей факт значно змінив те, як багато хто з нас проводять свій вільний час.
На сьогоднішній день гри є важливим аспектом сучасної культури. Насправді, як зазначено в 'Звіті про розвиток відеоігор Nilsen's 360', ігри - розвага номер один для людей по всьому світу, і їм присвячується приблизно 10% всього вільного часу. Але, також як і у випадку з поведінкою споживачів в інших сферах, ігрові переваги і тенденції розрізняються в різних частинах світу, а значить, маркетологам необхідно розробляти особливі стратегії, щоб привернути увагу покупців.
Статистика ігор
Останні кілька років важливу роль в популярності ігор грає можливість ввести їх в наше повсякденне життя за допомогою потужних мобільних пристроїв. У Північній Америці і Європі мобільні пристрої і ігрові приставки є найпопулярнішими ігровими платформами, а в Китаї мобільні пристрої за популярністю в чому випереджають інші платформи. Популярні також флеш ігри для дівчат на сайті games-girll.com. У Латинській Америці вибором номер один є ігрові приставки. Розуміння рівня популярності кожної платформи в залежності від регіону особливо важливо для будь-якого виробника, що займається розробкою і випуском ігор для всього світу.
Ігрова статистика
Хоча популярність різних платформ різниться для кожного ринку окремо, образ сучасного геймера всюди однаковий. Хлопчаки-геймери не просто зросли, вони також захопили іграми своїх друзів і сім'ї. В сьогоднішнє покоління геймерів входять самі різні люди, і кожен з них може знайти щось на свій смак.
До сьогоднішнього дня геймери стали практично окремою групою населення різного віку і статі. Мобільні пристрої - новітня і найдоступніша платформа як для чоловіків, так і для жінок будь-якого віку. Однак традиційні ігри все-таки змінилися - наприклад, Лара Крофт змінилася з віртуальної пін-ап моделі в розумну, войовничу і дуже реальну дівчину, що показує, наскільки цільова аудиторія ігор стала ширше. При цьому ті, хто вважають за краще приставки часто трохи молодше, а ті, хто грають на комп'ютерах - старше. Відсоток чоловіків дещо переважає і в тій, і в іншій групі. Хоча перелічені тенденції однакові для всіх ринків, існують деякі більш вузькі тенденції, про які маркетологам слід знати. Наприклад, в Латинській Америці геймери молодше, а найвищий середній вік геймерів - в Німеччині.
Статистика по іграх
Однак, як в будь-якому іншому мистецтві, деякі тенденції виходять за соціокультурні рамки. Наприклад, Нільсен з'ясував, що коли справа доходить до ігрових приставок, пригодницькі бойовики, шутери та спортивні ігри залучають абсолютно всіх завдяки найуспішнішим ігор цих жанрів, в ігри гонки можна пограти тут. Але і тут переваги розрізняються по регіонах: китайські геймери воліють рольові ігри (RPG), файтинг користуються успіхом в Латинській Америці, а гонки - один з найпопулярніших жанрів на заході. Що стосується мобільних пристроїв, найпопулярніші жанри у всіх країнах - головоломки і аркади, хоча і тут існують деякі відмінності в залежності від регіону. Наприклад, казино / карткові / настільні ігри, як правило, більш популярні за межами Латинської Америки. Хоча улюблені жанри геймерів у багатьох країнах схожі, різні ринки вимагають різні стратегії і підходи. Хороший приклад - грошові переваги. Різні геймери хочуть витратити свої гроші на абсолютно різні речі. Якщо є вибір, люди завжди віддадуть перевагу безкоштовні гри, незалежно від того, де вони живуть. В цілому, в цьому немає нічого дивного, але варто зауважити, що в різних країнах люди вважають за краще платити за різні речі. Наприклад, серед мобільних додатків, геймери в Китаї і Латинській Америці більше люблять грати в умовно-безкоштовні ігри, а гравці з Німеччини - в платні.
Зрештою, ясно одне - любов до ігор це повсюдне явище, але маркетологам слід звертати увагу на особливості кожного регіону, щоб повністю розуміти переваги гравців.