Бернська газета Berner Zeitung навела приклад того, що брати Клички є не тільки боксерами вищої ліги, а й досвідченими успішними бізнесменами. Питання про те, чому бій чемпіона
WBA /
WBO /
IBF у суперважкій вазі Володимира Кличка з Тоні Томпсоном відбудеться не в Німеччині, а в Берні, має просте пояснення: організатори задоволені запропонованими містом фінансовими умовами проведення вечора боксу.
Головним організатором шоу є Klitschko Management Group (KMG) з Гамбурга. Ця фірма належить братам
Кличко (2/3) і Бернду Бенте (1/3), тому боксуючим бізнесменам не потрібно віддавати частину прибутку промоутеру, як це доводиться робити багатьом боксерам. KMG займається не тільки організацією боїв
Кличко, а й консультує відомих людей в питаннях іміджу та допомагає західним фірмам, які бажають відкрити справу у Східній Європі.
Компаньйоном в проведенні бою Кличко-Томпсон є акціонерне товариство Infront Ringier Sports & Entertainment Switzerland - спільний проект Infront Sports & Media (спортивний маркетинг) та видавництво Ringier, що випускає швейцарський таблоїд Blick. Ця фірма придбала права на маркетинг події та продаж квитків в Берні. Infront Ringier оплачує оренду стадіону в Берні, яка за попередніми оцінками становить від 200 000 до 300 000 швейцарських франків. Щоб витрати на оренду окупилися, потрібно продати 18 000 квитків. Виходячи з особливостей стадіону, на бій можна продати близько 22 000 квитків за цінами від 39 до 350 франків. За останніми даними, продано близько 21 000 квитків.
Infront Rigier залучила в якості керівника проекту Марселя Віслера, який в 2009 році займався організацією бою Віталія Кличка і Кевіна Джонсона в Швейцарії. Щоб Infront Rigier взагалі увійшла в число партнерів-організаторів, Віслер запропонував свого роду "посаг" у вигляді попередніх договорів з готелями, туристичними організаціями та залізничною лінією Юнгфраубан. Кантон Берн і тим самим платники податків також беруть участь у фінансуванні бою сумою в 100 000-150 000 000 франків.
Німецький приватний телеканал RTL володіє ексклюзивними правами на трансляцію поєдинків Кличків. Продаючи права іншим телеканалам світу, RTL отримує одну частину прибутку, друга досягається продажем блоків реклами між раундами (остання відома ціна 30-секундного блоку складає близько 150 000 євро).
Infront Ringier і RTL вносять певну суму в загальний "котел" (див. ілюстрацію). Левову частину загальної суми отримає
Володимир Кличко. Із залишку виплачуються гонорари супернику, тренеру Володимира, страховки, тренувальному табору Кличка і відрахування федераціям
WBA,
WBO,
IBF, IBO. Залишилену після вищезгаданих виплат суму отримує KMG. Точну суму загальних вкладень в спільний "котел" сторони не називають, проте газета припускає, що це "мільйонна однозначна цифра середньої величини".
Німецька газета Bild публікувала раніше приблизний бюджет боксерського шоу Кличка на прикладі бою з Семюелом Пітером у 2010 році:
* 3 млн євро кладе в загальний "котел" телеканал RTL,
* 500 000 євро приніс продаж прав на трансляцію іншим країнам,
* Ще 500 000 євро були отримані від продажу реклами на рингу або використання імен спортсменів у маркетингових цілях
* 1000000 євро були згенеровані продажем квитків
Із загальної суми в 5 млн євро:
* Володимир Кличко отримав 3 млн євро,
* Тренер Еммануель Стюард 200 000 євро,
* 4 федерації заробили між 4500 і 9000 євро.
Однак у боксі не все прив'язане до грошей, як показує приклад Тоні Томпсона. Американець відмовився від частини гонорару, щоб сьогоднішній бій міг вільно транслюватиметься в США. Таким чином, вболівальники Тоні Томпсона зможуть подивитися на одній з площ Нью-Йорка на великому екрані, як їх співвітчизник буде битися з чемпіоном світу.
allboxing.ru